neděle 19. května 2013

Te Puke - příjezd a hledání práce

TE PUKE 

Do Te Puke, městečka známého především díky rozsáhlým kiwifruit sadům (40% exportu kiwi  z NZ pochází z Te Puke!), jsme se dostali kolem 7 večer…
V podstatě se jedná o jednu hlavní ulici s obchodama, obklopenou baráčkama místních lidí a široko daleko jen samej lán s kiwi :-) 
Když jsme vylezli z busu, byli jsme trochu jak v Jiříkově vidění, tma jak v pytli a nikde nikdo kam až oko dohlédlo… Hmm… co teď asi budeme dělat? Ověšený krosnama, bez ubytování a ani tucha kam se máme vydat…
Zamířili jsme k místní putice, která vypadala jako jediný žijící místo široko daleko a tam jsme se zeptali místních dam, co vykuřovaly před hospodou, kde že je ubytování Trevelian's. Jedna z nich nám řekla, že je to hodně daleko, že tam pěšky nedojdeme…  A že prý by nás stejně takhle pozdě nikdo neubytoval… Shodou okolností to totiž byla supervizorka právě z Trevelian's :-D
Naštěstí jsou tu lidi vážně přívětiví a tak nás vyzvala, ať si dáme drink a počkáme na ní, že nás sveze na jinou ubytovnu, až pojede domů… OK. To zní dobře, tak jsme si dali pivo a čekali. Během popíjení a koukání na jejich kulečníkovej match jsme odposlechli, že Hurryes je sice jediný ubytování v Te Puke, ale hodně špatný (to jsme se ostatně i dočetli na netu - vlastní to chlápek co dohazuje lidem práci pro Indy a je to vyděrač :-D prej...).
A pak nám Kim – naše zachránkyně – nabídla, že můžeme přespat u ní doma a ráno že nás hodí přímo do kanceláře Trevelian's, abysme si tam vyjednali práci… No to znělo ještě líp a tak jsme bez ostychu její nabídku přijali!

No musim se vážně smát, když si vzpomenu, jak to celý nakonec dopadlo… U Kim jsme totiž ve výsledku bydleli 3 dny! Tomu říkám z prdele klika :-D Člověk na cestách stejně zažívá tak nečekaný věci – proto to asi miluju! Nemám ráda stereotyp a s potěšením potkávám lidi, co mě neustále přesvědčujou o tom, že na světě je pořád hodně dobrýho a lidi si přeci jen uměj pomáhat ;-)



Večer u Kim jsme trochu popíjeli, ještě s jejím kamarádem Stevem… Ochotně se s námi podělili o svůj oblíbený nápoj – Bourbon s colou a tak Jarda vytáhl Ferneta co měl sebou v krosně… Ten zachutnal Stevemu a nakonec ho s Kim celej vyžahli! No nalitý byli pěkně, to vám povim! Steve mi neuvěřitelně chováním připomínal Míru Grmelu – to byste museli vidět! A nakonec začal i mňoukat!!! Hahaha :-D Tak to už jsem měla dost! Celej MiGee :-D



Později přišly ještě dcery od Kim (17 a 19 let) – všimla jsem si, že ta mladší – Kelly, má pěkně zarudlý oči a Kim mi potvrdila, že je zkouřená :-D Kelly mi pak nabízela, jestli chci ochutnat místní trávu :-D Hahaha, do jaký rodiny jsem se to dostala??? Já jsem snad v Čechách nebo co? Hahaha :o)


1 komentář:

  1. Práce cca od března (picking) a od května (packing) - cca do konce června... Podle sezony.
    kontakt: http://www.trevelyan.co.nz/#/contact-us

    OdpovědětVymazat