pondělí 6. května 2013

DEN D: Balení a odlet!!!


Přišel den mého odletu. Předem jsem toho moc nezařizovala, jen základní nezbytnosti na úřadech… Uspořádala jsem velkou víkendovou rozlučku a balila se na poslední chvíli v den odletu… KLASIKA! J

Samozřejmě doporučuju se sbalit aspoň pár dní dopředu a ne v den odletu s kocovinou jako já :-D Po celovíkendový rozlučkový party jsem měla v hlavě kde co, jen ne čistý myšlení :-D (ještě jednou díky, kamarádi moji, byl to skvělej víkend!)

Pro cestovatele: A co teda s sebou? Co nejmíň věcí to půjde! Všechno totiž stejně nakoupíte tady – v každým městě, malým i velkým, jsou obchody armády spásy, kde seženete za pár dolarů opravdu všechno, od oblečení, přes knihy, až po postel do auta J
Pokud jedete na zimu, doporučuju sbalit si termoprádlo – já v něm nakonec spim, protože kiwíci nemaj topení, což byl pro mě celkem šok! :o)
Taky doporučuju se předem zamyslet nad kombinací barev vašeho prádla, abyste při prvním praní na Zélandu nezjistili (jako já), že máte všechno tmavý a k tomu bílej ručník!!! :-D



Den D:
Na letiště jsem jela autem společně s maminou, tátou a Julkem… Měla jsem pár hodin rezervu, takže jsme ji využili k vypití pár posledních českých piv v hospůdce před Prahou, jak jinak že? J
Na letišti jsem se odbavila, naši se mi ještě vysmáli, že mám krosnu větší než sebe (no mávala se mnou pěkně :D), chvíli jsme pochodovali po letišti, jak kdybychom tím mohli oddálit loučení, ale nakonec na něj stejně došlo – táta zavelel a vzali jsme to radši hopem – žádný dlouhý proslovy (to by totiž asi ani jeden z nás neustál) a rychle každej svou cestou… No slzička mi stejně ukápla, ale hrála jsem hrdinku a dobře to zamaskovala J

Hodinu na to jsem už nastupovala do letadla směr Seoul. Teda troufám si tvrdit, že v celým letadle jsem byla jediná evropanka snad jen já. Ještě pár bílých chlapů a jinak samý Korejci :-D Čekal mě 10 hodinovej let, kterej jsem chtěla celej prospat…což se samozřejmě nestalo, ani přesto, že jsem z tý víkendový rozlučky byla fakt uplně hotová! Tak jsem si stejně jako mí korejští spolucestovatelé nasadila jednorázový bačkůrky, přikryla se příjemnou dekou s nápisem Korean Air a sledovala filmy z poměrně slušnýho výběru. A je to tady… LETIM!!! Už není cesty zpět!




Žádné komentáře:

Okomentovat