pondělí 13. května 2013

Nadi a chrám Sri Siva Subrahmanya Swami Temple

Pátej den nás čekal návrat na Viti Levu... Manu jsem ale opouštěla fakt nerada. Místní nám zpívali rozlučkovej Bula song a mávali nám, když jsme odplouvali. Joe plakal a chtěl, abych zase přijela 😄 No tak třebaaa..…. Nikdy neříkej nikdy, že? 😋

Nadi 

Do Nadi se mi moc vracet nechtělo, po tom co jsem se nabažila bílých pláží 😁
Ale co už, vylodili jsme se teda opět na „Mácháči“, kde jsem se zabydlela v backpackeru přímo u pláže. Byla to taková velká noclehárna po cca 16 lůžkách, ale za 10$ to byl přímo luxus (oproti Maně 😂), čisto, větráky a taky příjemný lidi.
Když sem si vybalovala batoh, vypadly z něj mravenci a nějaký zvířátko, co vypadalo jak malej švábík… Smetla sem ho rukou z postele a neřešila to… To jsem ale ještě netušila, že si z Many opravdu vezu suvenýr… 😂😋


Sri Siva Subrahmanya Swami Temple

Ještě ten den jsme navštívili hinduistický chrám v centru Nadi – Sri Siva Subrahmanya Swami Temple…. Vstup byl za $3,50 - museli jsme si zout boty a já dostala šátek kolem pasu, jelikož jsem měla kraťasy a musíte mít zahalený nohy a ruce. Po prohlídce chrámu jsme si dali kari v místním bufetu a večer strávili v plážovým baru u našeho hostelu… :-)

Sri Siva Subrahmanya Swami Temple

Žádné komentáře:

Okomentovat