sobota 18. května 2013

Auckland - centrum asiatů :)

Auckland je pěkný město, takový americký, svou energií mi připomíná New York, akorát v hodně zmenšený podobě, takže setrvávat tady déle jak týden se moc nevyplatí… Centrum je poměrně malý, takže si ho stihnete projít a prohlídnout za 2 dny. Jo a je tu všude plno asiatů, takže máte chvílema pocit, že jste spíš někde v Číně nebo na Taiwanu :)

Sky Tower
Play me!

Během dalších 2dní sme si prošli celý centrum a přístav. Taky jsem se setkala se Zuzkou z Chocně, kterou jsem neviděla už pěknou řádku let, takže to bylo moc příjemný setkání! Dala mi nějaký rady do začátku a její pozitivní nálada mi dodala i kus odvahy (přeci jen, když sem před lety odjela, taky neuměla mluvit a dnes je z ní ostřílenej "skoro kiwák", mluví perfektně anglicky, má krásnýho maori chlapečka a vůbec vypadá moc spokojeně ;-)

Zuzka, Ra a Kuba!

Ve městě jsme krom jiného navštívili galerii a knihovnu (knihovny na NZ se taky stanou vašim nejlepším kamarádem, protože mají zdarma přístup k internetu (i když omezený) a to se tu cení téměř zlatem). Internetové připojení je tady na tom zpropadeným ostrově fakt kapitola sama pro sebe - nenajdete ho téměř nikde, když už ano, je to to nejpomalejší spojení co jste v životě použili a ještě za to platíte nehorázný peníze... no mazec. Chvílema si říkám, jak je to u takhle pokrokový země možný a napadá mě snad jen to, že kiwáci asi chtěj být odříznuti od světa, že si v tom prostě libujou... :-D


Auckland Harbour Bridge

Auckland Gallery


Čtvrtej den jsme na netu našli práci v jednom packhousu, něco přes 200km jižně od Aucklandu. Na mail nám nikdo neodpovídal a do telefonu nám sdělili, že práce začne "možná" příští týden... No a jelikož jsme stejně neměli nic jiného na výběr, další den jsme zakoupili lístky na bus a vydali se směr Te Puke jentak na blind s nadějí, že tam tu práci prostě dostaneme! :)
Zmrzka výborná :) vs. PIVO bez pěny... :(

Žádné komentáře:

Okomentovat